Platforma usługowa Enea

Jednym z najważniejszych zadań spółki Enea Obsługa Klienta jest obecnie rozwój. Enea prowadzi wyspecjalizowane ośrodki, które świadczą usługi na rzecz innych spółek Grupy. Taka organizacja umożliwia optymalizację środków i efektów przy jednoczesnym podwyższaniu standardów obsługi klienta.

W kolejnych miesiącach poszczególne Biura Obsługi w Grupie będą intensywnie się rozwijać. Wdrożenie nowego systemu billingowego dla blisko 4 mln klientów zajmie ok. dwóch lat. Aby uniknąć kłopotów przy jego uruchamianiu, na różnego rodzaju testy przeznacza się dziesiątki tysięcy godzin. Dzięki temu włączenie do systemu pierwszego miliona klientów z obszaru krakowskiego przebiegło bez zakłóceń. Kolejnym ważnym projektem w CUW Obsługa Klienta jest wdrożenie elektronicznego biura obsługi klienta  eBOK Enea. Centralizacja systemów billingowych dla klientów masowych pozwała na udostępnienie usługi eBOK klientom indywidualnym oraz średnim i małym firmom. Zapewnia ona swobodny do

stęp do konta z rozliczeniami za energię elektryczną oraz weryfikację stanu tych rozliczeń, aktualnego salda, wskazań licznika i danych kontaktowych. Korzystanie z serwisu, który działa 24h/dobę, jest bezpłatne. Szerokie plany rozwojowe związane są również z Centrum Usług Wspólnych IT. Centrum, którego budowa zakończyła się pod koniec 2013 r., świadczy obecnie szeroko pojęte usługi IT wszystkim spółkom Grupy. Tegoroczne priorytety CUW IT to konsolidacja infrastruktury przetwarzania danych i bezpieczeństwo w ramach tych działań trwają m.in. prace nad zwiększeniem poufności przetwarzanych informacji. Zaawansowanie budowy Centrum Usług Wspólnych Rachunkowość sięgnęło już 90 proc. Od 1 stycznia br. Centrum prowadzi obsługę finansowoksięgową Enea Dystrybucja. Do końca roku natomiast zakończona zostanie centralizacja ksiąg rachunkowych tej spółki.

W Centrum Usług Wspólnych Obsługa Klienta odbywać się będzie centralizacja systemów billingowych dla klientów masowych zajmować się sprawami finansowoksięgowymi kolejnej spółki  Enea. Następnym obszarem, który będzie intensywnie rozwijał się w tym roku, jest Centrum Usług Wspólnych HR. Plany obejmują przede wszystkim dalszy rozwój narzędzi  do obsługi kadrowopłacowej. Rozwijać się będzie również platforma elearningowa, która zyskuje coraz większą popularność. Od listopada ubiegłego roku Enea Obsługa Klienta oferuje szkolenia online również innym spółkom Grupy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *